Complimenten en klachten - Korsakov Expertisecentrum Slingedael | Lelie zorggroep wzw

receptie

Complimenten en klachten

We vinden het belangrijk om te weten wat onze cliënten en andere betrokkenen van onze zorgverlening vinden. Bent u tevreden over de zorg in Slingedael? Dat horen we uiteraard graag, want ook van complimenten kunnen we leren. Heeft u een klacht of een verbeterpunt voor ons? Daar gaan we graag met u over in gesprek, en waar nodig ondernemen we actie.

Cliënttevredenheid

Regelmatig vragen we cliënten en mantelzorgers om mee te werken aan tevredenheidsonderzoeken en hun mening kenbaar te maken op Zorgkaart Nederland. Heeft u ervaring met de zorg in Slingedael? Uw waardering kan anderen helpen ook voor onze organisatie te kiezen. Wij op onze beurt doen ons voordeel met uw mening door waar mogelijk verbeteringen door te voeren. Verder zijn gegevens over cliënttevredenheid belangrijk voor de zorgverzekeraars met wie wij contracten afsluiten.

Deel uw ervaring via www.zorgkaartnederland.nl. Via deze link komt u automatisch op de waarderingpagina van Slingedael terecht.

Bespreek uw klacht 

Als u een klacht of verbeterpunt heeft, kunt u die bespreken met de betreffende medewerker, het team of de leidinggevende. In een open gesprek proberen we samen met u tot een oplossing te komen. Bent u niet tevreden over de afhandeling of wilt u uw klacht liever afhandelen met iemand die wat verder weg staat? Neem dan contact op met klachtenfunctionaris Sonja Elbertsen-den Braber. De klachtenfunctionaris is onpartijdig, informeert, adviseert en luistert en kan, als u dat wilt, bemiddelen om uw klacht op te lossen. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

T 0900-22 44 777
E klachten@leliezorggroep.nl

Lees voor meer informatie de folder 'Niet tevreden over onze zorg?' of lees ons uitgebreide klachtenreglement.

Zorg verdient waardering

www.leliezorggroep.nl

Waardeer mij

010 - 293 15 55

Vragen? Advies nodig?

Neem dan contact op met een van onze adviseurs.