Complimenten en klachten
Tevreden?
Bent u tevreden? Laat het ons weten!
Bespreek uw klacht
Als u een klacht of verbeterpunt heeft, kunt u die bespreken met de betreffende medewerker, het team of de leidinggevende. In een open gesprek proberen we samen met u tot een oplossing te komen. Meestal lukt dat ook.
Bent u niet tevreden over de afhandeling of wilt u uw klacht liever afhandelen met onze klachtenfunctionaris? Neem dan contact op met Sonja Elbertsen-den Braber, telefoon 0900-22 44 777, e-mail klachten@leliezorggroep.nl. U kunt ook het klachtenformulier onderaan deze pagina invullen. De klachtenfunctionaris is onpartijdig, informeert, adviseert en luistert en kan, als u dat wilt, bemiddelen om uw klacht op te lossen. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Lees voor meer informatie de folder niet tevreden over onze zorg? of lees ons uitgebreide klachtenreglement.
Deel uw ervaring
Deel uw ervaring met de zorg en help zo anderen met kiezen. Dat kan op de website zorgkaartnederland.nl. Via onderstaande link komt u direct op de beoordelingensite van Pniël.